'); ttq.page(); }(window, document, 'ttq');

Porovnat nemovitosti

Za dobrou prezentaci celé království!

Za dobrou prezentaci celé království!

Existuje celá řada kroků, které vedou k úspěšnému prodeji nemovitosti. Tím prvním a naprosto zásadním je ovšem první dojem. Tomu je potřeba celý proces přizpůsobit. Řeč je tedy hlavně o prezentaci nemovitosti. Pokud je nemovitost odprezentována opravdu kvalitně, dokáže ji realitní makléř prodát velmi rychle a za vysokou cenu.

 

Homestaging 

Tento cizí výraz v sobě skrývá úpravu interiéru, ale i exteriéru nemovitosti. Cílem homestagingu je, aby nemovitosti na fotkách vypadala naprosto perfektně a každýho kdo fotky uvidí lákala se do nemovitosti ihned nastěhovat. Může se jednat pouze o úklid zbytečností, přesouvání kusů nábytků, ale například i pronájem nového nábytku, čímž se zabývá řada společností. Poslední varianta se často hodí do prázdných nemovitostí, statisticky se totiž nemovitost s nábytkem prodává mnohem snadněji a výhodněji než nemovitost prázdná. S tím vším by vám měl poradit kvalitní realitní makléř. Já osobně jsem byl už několikrát v tomto oboru proškolen a myslím si, že k tomu mám dobrý cit.

 

Nejdřív fotky, videa, a texty, až pak prohlídka

Myslete vždy na to, že potenciální kupující si před domluvením samotné prohlídky prohlédne desítky často podobných nemovitostí. Ta vaše ho tedy musí něčím zaujmout, a to je právě prezentace a její kouzlo. Pokud bude mit inzerát kvalitní fotodokumentaci, poutavou videoprohlídku s výstižnou muzikou a mluveným hlasem, který nemovitost krásně popíše, nebo hezky napsaný text popisující nejen technické parametry nemovitosti, ale také zajímavosti, okolí apod. věřte, že se u něho zájemce zaručeně zdrží a nad nemovitostí se hluboce zamyslí. Zvedá telefon a sjednává prohlídku, mise splněna, tedy, tedka to teprve začíná.

Zpět k prezentaci, kvalitní realitní makléř je buď sám, nebo má k dispozici profesionálního fotografa, ideálně i kameramana. Na texty má buď sám talent, nebo si přizve na pomoc zkušeného copywritera. Tvorba poutavého inzerátu, jaký jsem výše popsal, je poté hračka.

 

No a pojďme do finále

Jak jsem již popisoval, díky kvalitní propagaci je realitní makléř schopný prodat nemovitost rychleji a za vyšší cenu. Tudíž i poté co si z ceny odečtete makléřovu provizi, zůstane vám mnohem více, než kdybyste si nemovitost prodávali sami. To že vám makléř ušetří hromadu času a starostí je pak pro vás jenom bonus.

 

Přemýšlíte o prodeji své nemovitosti? Napište mi, rád Vám poradím.

A nezapomeňte sledovat můj YouTube kanál

img

David Stašek

Moderní realiťák

Poslední článek

Podepsat smlouvu pouze s jednou, nebo s více realitkami?

Lidé si často bohužel myslí, že když dají nemovitost deseti realitkám, dokážou zasáhnout...

Pokračovat ve čtení
David Stašek
Napsal David Stašek

Videoprohlídka nemovitosti pomocí dronu

Jako profesionální realitní makléř se snažím pro prodávající vytvořit co možná...

Pokračovat ve čtení
David Stašek
Napsal David Stašek

Připojit se k diskuzi

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Necessary

Advertising

Analytics

Other