Porovnat nemovitosti

Možnosti cílení na Facebooku aneb jak prodávám nemovitosti on-line?

Možnosti cílení na Facebooku aneb jak prodávám nemovitosti on-line?

Jak asi dobře víte, ke své činnosti velmi rád využívám Facebook a speciálně pak Facebook reklamu. Je tomu tak z jednoduchého důvodu, již při vysoké škole jsem se touto činností živil, dost mě to baví a myslím si, že jsem v tom i docela dobrý. Facebook totiž díky obrovskému množství dat, které mu všichni poskytujeme nebo které sám získává z naší každodenní aktivity, nabízí dost zajímavé možností cílení reklam.

 

Cílení

Kampaně lze samozřejmě jednoduše cílit podle lokality, věku, pohlaví, zájmů apod. Zajímavé pak jsou tzv. podobná publika, ta nám může Facebook vytvořit na základě dat, které mu poskytneme, například návštěvníci webu. Facebook se mrkne, co mají tito lidé společného a vytvoří mi velmi podobné publikum, na které pak mohu cílit reklamu.

 

Remarketing

Velmi důležití jsou samozřejmě i samotní návštěvníci webu, kteří si prohlédli například konkrétní nemovitosti nebo se jen zajímali o mé služby. Na ně pak mohu cílit reklamu vytvořenou přesně na míru tomu, co si na webu prohlédli například obrázek bytu s textem „Líbí se vám tento byt? Neváhejte si sjednat prohlídku“ nebo reklama „Chcete pomoct s odhadem ceny vaší nemovitosti? Neváhejte mě kontaktovat“.

 

Životní události

Pojďme se podívat trochu hlouběji na podrobné cílení. Na Facebooku můžeme také cílit podle demografických údajů a to například na základě vzdělání, zaměstnání, vztahů nebo na základě životních událostí. Takové cílení mohu využít například při prodeji drahých bytů, mohu se zaměřit na dobře placené zaměstnání, vysokoškolské vzdělání, apod. Nebo mohu vyzkoušet cílení na čerstvě zasnoubené páry nebo na čerstvé rodiče, jelikož mohu předpokládat, že pravděpodobně budou brzy řešit vlastní byldení. Malé byty pak mohu například cílit na svobodné, rozvedené apod.

 

Co všechno ví o mně?

Chcete vědět, co o vás Facebook všechno ví? Mrkněte na tento odkaz a porovnejte informace se skutečností, může t být i zábava – https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=privacy_shortcuts&expand_ad_settings=1

 

Díky těmto možnostem a postupům jsem pak schopen na prohlídky přivést lidi mnohem dříve, než si nabídku najdou na nějakém inzertním serveru. A fakta na stůl, většinu nemovitostí prodáme hned někomu z prvních zájemců. Pokud vás to zajímá, tak mě neváhejte kontaktovat

img

David Stašek

Moderní realiťák

Poslední článek

Katastr nemovitostí a vše o něm

Rádi byste se podívali na byt nebo dům na katastrální mapě? Zajímají vás informace...

Pokračovat ve čtení
David Stašek
Napsal David Stašek

Připomínka k článku “Možnosti cílení na Facebooku aneb jak prodávám nemovitosti on-line?”

  • Prodej domu bez realitky je snadné, nebo ne? – David Stašek

    19. 4. 2019 at 12:03

    […] Mrkněte například na můj článek, kde se touto tématikou zabívám podrobněji – zde. Pokud přeci jen umístíte svou nemovitost na servery bezrealitky, připravte se bohužel také […]

    Odpovědět

Připojit se k diskuzi

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Necessary

Advertising

Analytics

Other