Porovnat nemovitosti

Profesionální fotografie prodají vaši nemovitost o 32 % rychleji!

Profesionální fotografie prodají vaši nemovitost o 32 % rychleji!

Věděli jste, že lidský mozek denně zaznamená přes 5 000 informací? Jen malému procentu se ovšem rozhodne věnovat pozornost. Nemusím vám tedy řikat, že není radno podceňovat kvalitu prezentace, jelikož ta je zásadní, zdali se na ní potencionální kupec podívá nebo ne. No a alfa a omega kvalitní prezentace jsou fotky, profesionální fotografie. Na ty se tedy v tomto článku zaměříme.

Pojďme si říct fakta:

  • přes 90 % lidí hledá nemovitosti na internetu.
  • 60-80 % z nich si pak prohlíží pouze fotky, ostatní si přečtou i popisek.
  • Lidská pozornost je jednomu podnětu věnuje průměrně 3 vteřiny.
  • Nemovitosti s profesionálními fotografiemi si rozklikne až o 70 % více lidí..

V čem tedy profesionální fotografie pomohou při prodeji nemovitosti?

Dobré fotky pomohou hned na startu, jsou totiž důležité, aby se potencionální kupce proklikl do detailu inzerátu. Do té doby vám jsou propracované texty k ničemu. Profesionální fotky v lidech vzbuzují pozitivní emoce a to ještě před tím, než nemovitost osobně spatřili. Na prohlídku tak dorazí již kladně naladěný a pokud fotky odpovídají realitě (dejte si pozor aby fotky skutečně zobrazovali realitu, vizualizace mohou klietny velmi zklamat), rychle se rozhodne pro rezervaci.

Rychlost prodeje je tedy zásadní výhoda oproti neprofesionálním fotkám. Podle výzkumu společnosti VHT se totiž nemovitosti s profesionálními fotografiemi prodjí průměrně o 32 % rychleji. Důvodem je právě větší zájem o inzerát a tím i větší zájem o prohlíky. U dobře odprezentované nemovitosti si můžete tedy dovolit i vyšší cenu za nemovitost. Pokud bude navíc nemovitost opravdu kvalitně odprezentována, zájemci nebudou mít tendenci smlouvat o ceně, naopak budou cítit tlak z trhu, aby o nabídku nepřišli dlouhým rozhodováním. Mrkněte na příklad kvalitních a nekvalitních fotografií.

 

Nekvalitní fotografie

Tyto nemovitosti budou pravděpodobně velmi málo navštěvovány a tedy odsouzeni k několika měsíčnímu ležení na inzertních serverech, do doby, kdy se zakázky ujme někdo s rofesionálnějším přístupem. Přitom by se mohlo jednat o nádherný byt, stačilo by pár jednoduchých úprav a hlavně kvalitní techniku. To se ovšem zájemce nedozví, takovýto inzerát totiž rychle přeskočí a na prohlídku se tak nevydá. Takováto nemovitost se pak může prodat pouze pokud je pod cenou a lidi se na ní jdou podívat právě díky nízké ceně, na místě pak zjistí, že nemovitost na tom není tak špatně, jak se můe z fotek zdát a rozhodnou se pro koupi. To ale předpokládám není ničím cílem.

Nyní se pojďme podívat na kvalitní prezentaci, konkrétně prezentaci nemovitosti z naší dílny. Jedná se o byt 3+kk v České Třebové, který se se nám podařilo rezervovat 10 dní po zvěřejnění a to za rekordní cenu.

 

Kvalitní fotografie

 

Vidíte ten rozdíl? Do námi prezentované nemovitosti se áte chuť ihned nastěhovat. Nemovitosti s nekvalitními fotkami se raději obloukem vyhnete, přitom se může jednat o stejně hezkou nemovitost.

 

Zvládnete sami nafotit profesionální fotografie?

Pokud máte kvalitní fotoaparát s dobrým a širokoúhlým objektivem, rozumíte kompozici, barevnosti, nasvícení, úhlu fotograficí a důležitost těchto prvků, pak ano, zvládnete to sami. Většina lidí ovšem takovou technikou a zkušenostmi nedisponuje. Těm bych doporučil využít služeb profesionála, který je buď sám odborníkem, nebo jako v mém případě, využívá služeb profesionálního fotografa.

Pokud chcete i vy prodat nemovitost za maximální cenu, určitě fotky nepodceňte, najměte si profesionálního realitní makléře, který vám pomůže nejen s fotografiemi, ale celou prezentací a celkové vám pomůže s prodejem vaší nemovitosti.

Mějte se skvěle a ať se vám daří. Pokud potřebujete profesionálně prodat nebo pronajmout vaši nemovitost, neváhejte se mi ZDE ozvat.

img

David Stašek

Moderní realiťák

Poslední článek

Nemovitosti a sociální sítě?

Za posledních několik let se chování lidí na sociálních sítích nespočetněkrát změnilo....

Pokračovat ve čtení
David Stašek
Napsal David Stašek

Připojit se k diskuzi

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Necessary

Advertising

Analytics

Other