Porovnat nemovitosti

Profesionální fotografie prodají vaši nemovitost o 32 % rychleji!

Profesionální fotografie prodají vaši nemovitost o 32 % rychleji!

Ať chceme nebo ne, zrak výrazně ovlivňuje náš výběr. Lidský mozek za den přijme asi 5000 informací, proto se pozastavíme jen nad tím, co nás opravdu zaujme. Neměli bychom tedy podceňovat profesionální prezentaci ani při prodeji nemovitosti – vždyť je to výjimečná událost, často jediná svého druhu v našem životě, doprovází ji obrovské finance a my na prodeji pochopitelně chceme vydělat. V tomto článku se tedy zaměříme na fotografie.

Nejdříve několik faktů v číslech:

  • 88 % lidí vyhledává reality na internetu.
  • Zájemci prohlížející realitní servery tráví 60 % času prohlížením obrázků a jenom 20 % čtením popisků.
  • Máme jen 3 vteřiny, než lidé přesunou svou pozornost jinam.
  • Nemovitosti nafocené profesionálním fotografem si prohlédne o 60 % více lidí.

Jak vám profesionální fotografie pomůže při prodeji nemovitosti?

V první řadě rozhodne o tom, zda si zájemce vůbec prohlédne inzerát. Vizuální prvky zvyšují zájem lidí o 80 %. Dobrá fotografie vzbudí pozitivní emoce vůči nemovitosti ještě dříve, než ji potenciální kupující uvidí na vlastní oči. Na prohlídku přijde kladně předpojatý a pokud jeho dojem něco výrazně nezkazí, rychle se rozhodne pro koupi.

Pokud k nemovitosti dodáte profesionální fotografie, prodá se rychleji, a to o celých 32 %. Výzkum provedla společnost VHT. Souvisí to s větším zájmem a větším počtem zobrazení konkrétní nabídky. Dobře prezentovaná nemovitost si může dovolit nasadit výrazně vyšší cenu! Zájemci mají často tendenci o ceně smlouvat, ale kvalitní propagační materiály od takovýchto praktik odrazují. Postavte vedle sebe dvě fotografie. Ta, která bude působit luxusním dojmem, bude bez problémů oceněná mnohem více než nekvalitní, tmavý, špatně komponovaný snímek, byť by na obou byla ta samá nemovitost.

Špatné fotografie nemovitost vážně neprodají

Nemovitosti na fotografiích z příkladu jsou předem odsouzeny k neúspěšnému prodeji. Čekají je dlouhé měsíce prodlévání na realitních serverech, nízký zájem a nakonec zlevňování. Ačkoliv by se mohlo jednat o velice hezký byt či dům, zájemci to podle fotografií nemají šanci poznat, a na prohlídky budou vstupovat s tím, že nemovitost je ponurá a nehostinná. Pokud se je přece jen podaří prodat, pak jen značně pod cenou, a majitelé na nich prodělají nemalé množství peněz.

Dobře si uvědomuji všechny faktory, které zvednou kupní cenu nemovitosti. Nepodceňuji důležitost vizuálních prvků a kvalitní prezentace, a neměli byste to dělat ani vy. Pokud vám skutečně záleží na tom, aby se nemovitost prodala v co nejkratším čase a za nejvyšší možnou cenu, svěřte inzertní náležitosti do rukou profesionálů.

Zde si můžete prohlédnout fotografie vytvořené za účelem prodeje bytu 3+kk v České Třebové, který se se nám podařilo rezervovat 10 dní po zvěřejnění a to za rekordní cenu.

 

Zvládnete profesionální fotografie sami?

Možná jste přesvědčeni, že s dobrým objektivem zvládnete fotit stejně dobře jako profesionál. Není tomu tak. Důležitou roli hraje kompozice, barevnost, úhel, nasvícení… Kvalita fotografie je jen jedním z mnoha elementů. Nepodceňujte zkušenosti těch, kteří se v oboru pohybují už několik let.

Chcete-li nemovitost prodat za co nejvyšší cenu, a to určitě chcete, najmětě si na prodej zkušeného realitního profesionála!

Mějte se skvěle a ať se vám daří. Pokud potřebujete profesionálně prodat nebo pronajmout vaši nemovitost, neváhejte se mi ZDE ozvat.

img

David Stašek

Moderní realiťák

Poslední článek

Marketing nemovitosti na sociálních sítích

Během posledních deseti let prošla populace a uživatelské chování na internetu nespočtem...

Pokračovat ve čtení
David Stašek
Napsal David Stašek

Připojit se k diskuzi

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Necessary

Advertising

Analytics

Other