Česká Třebová

Ústí nad Orlicí, Litomyšl, Svitavy, Lanškroun

+420 777 645 070

stasek@hestiagroup.cz

Porovnat nemovitosti

Marketing nemovitosti na sociálních sítích

Marketing nemovitosti na sociálních sítích

Během posledních deseti let prošla populace a uživatelské chování na internetu nespočtem obrovských změn, které nás postupně dovedli na místo, kam se chodíme převážně bavit, tudíž zde trávíme stále více času – na sociální sítě, kam uživatele pochopitelně následovali i prodejci a jejich marketingové aktivity. Ačkoliv člověk nemá rád, když mu něco prodáváte, strašně rád nakupuje. Je tedy pouze logické, že oslovení zákazníků uvolněnou formou na místě, kam se chodí uvolnit, se projevilo jako skvělý způsob, jak prodávat. Stejnou strategii aplikuji i při hledání zájemců o koupi nemovitosti našich klientů. A funguje to.

Jak to, že nacházíme tak často kupující vašich nemovitostí přes Facebook?

Když přeze mě prodáváte nemovitost, uplatňuji mimo jiné také své mnoholeté zkušenosti s marktingem na sociálních sítích, díky čemuž dokážu konkrétní nemovitost zacílit co nejrelevantněji a získat tak velmi efektivný výsledky. Vaší nemovitost tak dostanu do počítačů Vašich potencionálních kupců, a to ve chvíli, kdy zrovna brouzdají po Facebooku. Výhodou je také to, že na této platformě mě zájemci o prohlídku mohou oslovit přímo zprávou, u které nečekají zdlouhavě na odpověď jako v emailu, oproti kterému také sociální sítě vybízejí k uvolněnějšímu stylu komunikace, která je všem vždy příjemější. Správně nastavená kampaň na sociálních sítích vám zkrátka může zajistit kupce dřív, než se pustíte do nákladné inzerce na realitních serverech mezi dalšími, „konkurenčními“ nabídkami.

Z našich analytických dat vyplývá, že počtem oslovených lidí, kteří projevili v určitém časovém horizontu zájem o některý z inzerátů námi prodávaných nemovitostí, si kampaně na sociálních sítích vedou jednoznačně nejlépe.

Chcete využít mé služby? Napište mi

img

David Stašek

Moderní realiťák

Poslední článek

Profesionální fotografie prodají vaši nemovitost o 32 % rychleji!

Ať chceme nebo ne, zrak výrazně ovlivňuje náš výběr. Lidský mozek za den přijme asi 5000...

Pokračovat ve čtení
David Stašek
Napsal David Stašek

Připojit se k diskuzi

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Necessary

Advertising

Analytics

Other