Česká Třebová

Ústí nad Orlicí, Litomyšl, Svitavy, Lanškroun

+420 777 645 070

stasek@hestiagroup.cz

Porovnat nemovitosti

Bez propagace nejsou koláče!

Bez propagace nejsou koláče!

Cesta za úspěšným prodejem nemovitosti obsahuje dlouhou řadu kroků, které jsou nezbytně nutné, ať už se o prodej pokoušíte bez realitky, nebo jste ho svěřili do rukou profesionálům. Jeden z nezbytných článků v tomto řetězci úkonů je správná prezentace domu či bytu. Každý, kdo o sobě může říci, že je odborník na realitní trh, Vám potvrdí, že psychologie prvního dojmu hraje při prodeji obrovskou roli, která bývá zpravidla zprostředkována přes internet. Sečteno a podtrženo, chcete-li prodat rychle, výhodně a nebýt nuceni postupně snižovat cenu, online i offline prezentace Vaší nemovitosti musí vypadat co možná nejvíce profesionálně. Tak a ne jinak.

Homestaging – První a nejdůležitější krok.

Kouzlo prvního kroku za úspěšnou propagací nemovitosti je v tom, že se zdá být detailem, ale hraje neodmyslitelně klíčovou úlohu. Homestaging je umění upravit interiér i exteriér tak, aby na fotografiích vypadal co nejlákavěji, logicky uspořádaně a tím pádem nejvlídněji pro potenciálního kupce. Jedná se o nekonečnou řadu úprav, od úklidu zbytečností, přes organizaci nábytku, až po detaily jakou jsou rozsvícené lampičky, dekorace stolu, apod. Jako makléř, jsem v tomto oboru pravidelně školen, nemluvě o skvělých výsledcích v praxi, které se odráží ve spokojenosti klientů.

Co vidí zájemce jako první? Fotky, videa, texty…

Mějte vždy na paměti, že potenciální zájemce o koupi nemovitosti si v dnešní době může udělat „prohlídku“ nespočtu nemovitostí, aniž by se zvedl od počítače. Podle čeho se rozhodne, kterou z nich si chce prohlédnout fyzicky? Zpravidla dá na první dojem. Tím pádem poměří cenu se stavem a vzhledem interiéru i exteriéru nemovitosti, kteoru si právě prohlíží. Už vidíte, jak podstatné jsou materiály, kterými Vaši nabídku prezentujete?

Zkušený makléř je tak trochu i zkušený fotograf a copywriter. Vaše prodávané prostory nafotí profesionální technikou a zůsobem, který se mu již mnohokrát osvědčil. Umí pracovat se světlem, aspekty interiéru, Pro co nejreálnější dojem z online prohlídky poskytne potenciálním kupcům i tzv. videoprohlídku, která mnohonásobně zvyšuje šanci na výhodný prodej. Již také ví, jak psát úspěšné texty, které vzbuzují v klientech zájem o více informací či rovnou prohlídku nemovitosti osobně.

Co je na tom nejlepší? Ve finále Vás to nemusí stát nic…

Nejzajímavější fakt na svěření propagace a celého prodeje do rukou makléře je ten, že profesionálně nabízené nemovitosti bývají nejčastěji prodány za vyšší částku a mnohem rychleji, tudíž Vašemu makléři tyto služby zaplatíte v provizi, ale nakonec stejně vyděláte mnohem více.

Přemýšlíte o prodeji? Hodí se Vám tyto informace? Napište mi, rád Vám poradím.

img

David Stašek

Moderní realiťák

Poslední článek

Videoprohlídka nemovitosti pomocí dronu.

Jako profesionál se snažím potencionálním kupujícím poskytnout co nejpodrobnější popis...

Pokračovat ve čtení
David Stašek
Napsal David Stašek

Připojit se k diskuzi

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Necessary

Advertising

Analytics

Other